onsdag 26 maj 2010

Onsdag

Jag vet att jag är kass på att blogga, men sitter så sällan vid datorn numera (slåss med resterande av familjen när jag väl är hemma vilket inte händer ofta). Men vi kan väl försöka på nytt? Har iaf lovat Allex det tills vi kommer på en bättre lösning på problemet ;) IALLAFALL. Igår lekte jag med Allexandra. Vi.. Fan gjorde vi egentligen? Inte mycket vettigt. Men vi satt och väntade på att det skulle bli en väderomställning ungefär hela dagen. Men de fortsatte dugga hela dagen, så vi sket i Klarälvsorienteringsgrejenvaddennuhette. Ah. :) Efter ett sväng hemma för käk följde även datorn med och det blev jobbsök för hela slanten. Vi gick även Sundstatjärn runt eftersom Allex kände sig fet efter ballerinakladdkaka så de blev en hel del konstiga bilder också :P Sen kom även en Josefin & det blev Desperata Husfruar & Cougar Town. Även lite Betapet hindes med. Jag vann nästan en gång! :D cooolt you know. Tragiskt snarare. :p


Oh. Nya tag. Idag blir det att hjälpa morsan, ska ta kort på en större grupp från ett företag, typ 15 pers. ´Jag ska leka sol. Är du inte fotomänniska fattar du inte och jag tänker inte förklara faktiskt! Menmen. Efter det blir det dött fram till ikväll då jag ska döma fotboll, på västerstrand. Tjänar väl iaf ihop 275 spänn ikväll. Skönt så inför helgen när Allex ska firas ;)
MOUHAHAHAHAHAHA


Men vi hörs säkerligen senare bloggen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar