måndag 22 april 2013

Nystart

Ni vet, denna blogg består av många negativa inlägg, speciellt de senaste 100, då jag egentligen bara ville skriva av mig då och då för att förklara min ilska, min sorg eller mina rädslor. Inbunda i ord, som ingen egentligen förstår.. Det har jag gjort för att jag mått dåligt, kännt mig instängd. I mig själv, och med andra. I relationer, på jobbet och bland vännerna. Men sen hände något. jag bestämdfe mig för att byta linje, inte helt. Jag vill inte göra mig av med mina vänner, för dom är mina vänner. Bland de bästa man kan ha. Och jag har världens bästa pojkvän sen två månader tillbaka, den bästa.
Jag har en fin lägenhet som jag delar med min syster och som faktiskt börjar ta form nu, till ett hem. En trygghet. Så nu har jag många trygga punkter i mitt liv.

Han
Mitt hem
Vännerna

Inget stoppar mig längre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar