tisdag 7 maj 2013

Ovettigt inlägg om att jag faktiskt blivit brun!

Sitter med Sandras dator i knät, funderar på vad man ska kläcka ur sig för ovettigt nu när man inte har sin egen dator, men alla gamla bilder som jag lovat mina nära och kära att dela av mig med ( dock blivit hotad från minst hälften av dessa vänner att INTE göra det).

Sandra har heller ingen "radera-knapp" så man vill gärna inte skriva en bokstav fel! BLAH ingen vettig information alls från min sida, men jag kände att jag var tvungen att skriva NÅGOT!

Såååå, idag stektes de ett par timmar på Marcus balkong, sen blev det tacos och nu blir det kortHETS med Sandra innan det blir sängen. För imorrn är det dags för jobb, ska chifa lite mellan 14-20 på Ica, sen får vi se vart bussarna för mig! :)

"Ha det på badet!"

1 kommentar: