fredag 18 juli 2014

Äntligen tre dagar ledigt!

Oh, vilken dag det varit på jobbet idag, och resterande av veckan också för den delen. Mycket krångel, jobbiga sommarjobbare som VÄGRAR lära sig osv.. Och skräcködlor finns det gott om. Som idag, en halvnaken man (i äckliga vita kalsonger enbart) klev in på förmidddagen och han var väldigt stor (Läs: FET) och stank svett.. Kort därefter kom de två riktigt nerknarkade personer som skrek åt bankomaten att de hade pengar och letade pant i papperskorgarna. Även den hos mig i kassan. Läskiga typer finns det på våxnäs ;)


Nu ska jag spana runt efter lite jobb tänkte jag, för ska jag fortsätta jobba med chefens son lär jag ta livet av mig innan 2015. Snart kommer älsklingens familj på fika och efter det blir det rostbiff och potatisgratäng. Var sugen på att baka men ångra mig snabbt. 36grader inomhus nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar