torsdag 21 januari 2010

Mitt i natten nu igen



Är det inte ganska intressant att när man googlar ordet "fasad" får man enbart upp alternativ om ah, ni vet hus. Men mänsklig fasad då? Känslomässigt, själsligt. Ni vet, real deal, big deal. Inget. Inte ens när man enbart söker på ordet fasad. "Fasadlampa" Aha. Okej. Menmen, de är iaf så jag känner nu. Fasad. Tänk, en vän jag träffar ungefär en gång i månaden, en vän jag håller så kärt. Hon märker det. Varför gör ingen annan det? Haha. Skrämmande. Jag har en "lampa" En lampa som aldrig slocknar. Tragiskt du vet, Ah, att det är så . men, bara för att jag skriver detta såå behöver detta inte betyda något. Ibland är det skönt att bara spy ut en jävla massa galla, bäst vore det om man kunde bolla tankarna med någon - men ack. Sådan är inte jag, passar bättre som bollplank än den som studsar bollen. Jag är en teamplayer, men tänker inte sänka mig lågt. Aldrig. Älska plank, älska fasad. Älska mig. Jag är nöjd över mig själv, i vissa lägen, Men jag är nog världens osäkraste person. fan , jag klarar inte ens av att vara hemma själv en timme utan att jag blir nojig. Skrämmande tänker du - du skulle bara veta, jag är psykiskt rubbad. Ja, jag är skadad. Men inte på ett jätte negativt sätt, ja de finns allt några positiva saker kvar ;) haha. No, I´m not a killer. jag kommer inte göra något allt för rubbat.


Vännen, din idé om att åka iväg vore egentligen ingen dum idé. "Don´t tell me you are sorry when u not".

Näee, men big day imorrn. Systeryster fyller ju år !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar