lördag 30 januari 2010

Vita Lördagen

En vit lördag, det var länge sen. Eller det kanske inte är så länge sen, men jah... Känns som det iaf. MEN, nog om vitt - vi pratar om rött. Så att jag igår med ett kreativt sms kunde glädja en kvinna , så det var ju skönt. Typ gårdagens "goda gärning". Varken igår eller idag har det varit mycket händelser rutn omkring mig. Mest suttit vid datorn, blivit lite dissad utav konstiga anledningar..

Nej men nu märkte jag att jag ska byta ämne. idiot jävel. Säger jag en sak till dig så äre väl så eller ? Nu 19:46 så gjorde en person mig jävligt irriterad. Känn dig träffad om du vet att du gjort något - ni andra - ska vi ses? Gött. Jag går till Josefin nu. Trodde jag kunde lita på dig, och du litade på mig? Haha. Shit. Du förstör för dig själv igen. Lär du dig aldrig? Det är iaf dags nu. För jag kanske inte vänder mig till dig igen. För du tror att det är acceptabelt att envisas om dessa saker hela tiden? Att vara retard? Hell no. So wrong

BYE

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHHA nog om vitt, vi går över till rött. HAHAHA ja dör :p

    SvaraRadera