torsdag 3 mars 2011

Onsdag IGEN

Igår skrev jag två inlägg om vad som hände igår men inget gick att publiceras. Och när ja hade försökt andra gången så såg jag att det låg just det sparat i "redigera inlägg", på utkast och då jävlar. Men icke. Det var tomt och hade rubriken pengar. Det stämde ju iaf! ;) jaja, igår var jag på lunch med mami och syster på Nöjesfabriken. Blev lunchbuffén där och sen traskade jag och syster in till stan för att kolla hårfärg, hon hann ävenmed en klippning och vi tillsammans med Josefin hann med en kaffe+påtår på Waynes!

Efter kaffen krånglades det i Skoghall, sen blev det bort te Bergvik & gick igenom varenda klädesaffär med killgrejer i med Stefan. YEH. Skoj? NEH! Men han kom hem med mycket vettigt. Gick förbi Expert också. Bara kiiikade lite. Sakna kamera :( Jaja! Efter Bergvik blev det mat & BB i min ensamhet, då Stefan slocknade efter maten då han börjar 05:00! JIPPIE!


Meeen, jag kunde inte sova. Men jag har kommit på världens roligaste Photoshot som jag och mamma kan ha idag när vi testar hennes nya blixtar! JAAA!

& en sak till, LOKA MELON ÄR GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar