tisdag 31 maj 2011

KräCks lite tankar

Ja har slutat blogga, egentligen helt och hållet. Men ibland när man har tusen funderingar men vill egentligen inte bolla tankarna med en speciellt person utan snarare med en själv - då är bloggen det bästa som hänt! typ. Moderna dagboken! Inte för att ja tror att någon läser detta heller, men who f**king cares, ja behöver spy ur mig lite.

Har en grävande känsla i magen. En sådan där som vill få en att kräCks lite. I handen, och kasta det på någon., Den känslan är det =) Jag är trött på situationen. Trött på att inget fattar vad jag pratar om. Trött på att inte ens fatta själv vad jag vill. för nu är det så att jag fattar faktiskt itte ett skit av vad jag vill. Längre. Ett tag visste jag, sen hände saker, då visste jag också men sen kom de andra saker emellan som fick mig att tvivla på mina tidigare beslut. Sen kommer vi till den delen att jag inte vet vad jag SKA känna vad jag SKA tänka osv. De finns ju sätt att göra på, ett sätt som är "normalt" tänk. Men jag vet itte. jag vet INGET, ja är trött på skiten och vill byta miljö.

Så nu har ja spytt lite! HA DE GÖTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar