måndag 20 juni 2011

Snart midsommar?

Läste precis i Sandras blogg, hon har gjort ett inlägg om varför man måste lyssna på alla måsten jämt, och jag håller med.. Varför?

Trött på att inte få må bra, för de är på fel sätt.
Trött på att leva i kaos när jag hela tiden ser ljuset men ingen annan.
I guess I am i fighter that never will winn

Idag är det korpen match som gäller. Sen ska jag umgås med bäste Josefin. Sen får vi se vart världen leder mig. På torsdag blir det jobb & sen är det midsommar. Hoppas jag får jobba under helgen. Orkar inte leva i ovetandet - vad ska man göra?
Har 18lax att punga upp innan september så jag behöver mina jobbtillfällen, mer än någonsin!


och en liten notering till A, tänker hela tiden på vad som kunnat hänt om det hade gått mer illa än det gjorde. ARGH! säger jag bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar