måndag 29 oktober 2012

Stormiga måndag

Oh, de är måndag... Yeaay. Eller? Jobb idag är det som gäller. Lördagskvällen blev allt bra ändå, dock var jag utan mobiltelefon typ hela kvällen, jävla skärmlås gjorde så de slutade med PUK-kods letande för fulla muggar igår. Fick med mig en extra jacka ifrån krogen också. Haha, vettifaaan hur det gick till. Fick iaf två jackor när ja skulle gå ifrån Harry´s i lördags. Kan vara bra att ha idag då det blåser megastorm, lyckas väl ligga drivor med snö när jag slutar ikväll också. Med min tur så att säga!

Match igår. Mötte BKE, har längtat som fan efter den matchen. Dock dålig uppslutning, dom hade typ 6-8 avbytare och vi EN, som vi blev av med 2 min in i andra halvlek då ett kioskmongo sparkade ner en i vårt lag som bev lagomt arg och såg sin chans att ge igen så att säga ;) Länge leve korpen innebandy! 1-1 slutade matchen men jag är fan inte nöjd =P


Nu ska ja göra mig klar för att ge mig ut i rusket.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar