onsdag 31 oktober 2012

Ingen snö idag heller

Tisdagen bara sprang förbi mig, jobbade 12-20, bytte ut veckotidningar och satt i kassan sen hem till S och där blev det mat från "Nya Peking". Lika besviken varje gång, men i hopp om att det ska bli bra återkommer jag. Mongolian är SÅ mycket bättre.

Today blir det jobb 17-20, varuplock med bossen, sen får vi se vart världen har att erbjuda. Men innan det ska jag inte göra ett skvatt. Regnar gör det, ingen snö än iallafall (positivt elr inte?) blåser "sandy-storm" nästan idag med. Såg att Sandy ite gjorde ett bra jobb i USA iaf. Rensade inte bort mycket dret där inte ;) Nej, jag är inte morbid, bara hatisk mot det stället :)

Imorgon blir det hockey med syster, hennes kompis Johanna och min homie Josefin. Blir hem till henne vid halv ett och häva kaffe och mysa med wii innan matchstart!


Ciaao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar