måndag 21 januari 2013

Vilken helg!

Oh helt galen helg ändå! Sorry för dålig uppdatering "Anonym" men nu tänkte ja skriva av mig lite innan jag återgår till jobbet för andra gången idag. Mycket så nu, jobba två ggr om dagen. Fruktansvärt jobbigt faktiskt. Idag 7-10 och 16-22.15 imorn 7-10 och 14-19 Ondsdag skulle vart 7-10 och 17-20 men fick bli 7-17! Torsdag har jag bara 7-10 ÄN så länge. Nog om det,. nu vet du!


I fredags gjorde jag semlor. Började med att jag kom för sent med 7 minuter. Mindre lyckat! men ja jobbade ikapp tiden och gjorde mina 100 semlor på samma tid som jag gjorde 50 föregående dag!
Det krävs uppenbarligen rutin för att de ska gå fort :p Sen tog jag mig i kragen och besökte en vän.  [ Nu vet jag! ] Och även lite nattliga äventyr till Forshaga för att lämna Daniel - vilken stjärna!

Lördagen var fartfylld redan från start. Promenerade bort till Allex och gick ut med voffsi, sen iväg å jobba 16-22.15 rallykalle hem te Allex där ordern löd "HÄV"- så de gjorde jag. Hann iaf få i mig 5 öl på de 45 minuterna. De slog till sen det. In på tempel, härja runt, tappa bort varandra, hitta varandra, in i vipen ut ur vipen runt runt runt. Efterfest, använd tampong i soffan, skicka brud till sjukhus med taxi utan skor och taxi hem vid sju. Kaos? Oh ja! Värt? OH JA! =) Alltid kaos med partybrudarna AA&A! Och gamla Rudare kan man ju inte vistas med utan roligheter!

Söndagen har jag ju redan påbörjat, men 11-11.30 väckte mamma mig och då var de bara att kliva upp. Kände på formen, helt okeej. Börjar gå mindre okej. Oh herrejöööses för blåmärken! Menmen! 13:40 var de match start BKE BK stod på tur. Gick in med inställningen att jag skulle krossa helt enkelt. Satsade all in på deras största kille, smäller i golvet och får frislag med mig(!?!) Men men, ja är väl så söt att ja får det! Vi vann med 2-1 och tur är väl det, annars hade jag golvat någon! :D


Nu ska ja fixa mig nåt att äta. Att bara äta en apelsin på en hel dag är inte en bra idé !

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar