onsdag 27 november 2013

Gud murgun!

God morgon! Typ... Nja. Alltså jag är lite sur, gjorde en sådan där systemåterställning av telefon eftersom den har varit helt ute och cyklat den senaste tiden, vägrar ta samtal / sms osv.. Men ja, gjorde en kopia av innehållet men som vi befarade kom inte allt med, alltså inte all information så nu sitter jag allt i skiten när det gäller mina onödiga spel-appar :)

Idag är de jobb som gäller, 12-20 med min kära vän kassaapparaten, mycket skoj. NOT.Oj vad negativt detta inlägg blev helt plötsligt.. Men så är det ibland. Nu ska jag göra mig klar för promenaden till jobbet, solen skiner idag och jag har problem med att komma på vilken jacka jag ska använda eftersom de är varmt nu, men garanterat skit kallt ikväll när ja ska gå hem ifrån jobbet. Jobbigt, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar