tisdag 26 november 2013

Min hjälte

<3 font="">

 

Vi börjar med klyschorna tycker jag. Detta är min prins. Och sen första gången jag träffade honom, på riktigt, face to face not ass to face (haha) så visste jag att det var han jag ville ha. Han gör min dag, och jag gör hans. För vi är det perfekta paret. Aiight?!

Sanning; Ja, allt ovan stämmer, varför skulle jag ljuga? Jag bara brer på sanningen lite. För mig är han den perfekta, den enda. Den slutgiltiga. För mig finns det ingen bättre, men självklart som sambos och oäkta makar har även vår relation brister. Men inte en enda gång har jag kännt att när problemen knackar på dörren så blir jag orolig. Alla (nej så möe är det inte än) motgångar vi har stött på hittils har bara gjort oss starkare. Tillsammans. Vi löser våra problem, kanske dags att vi tar oss an världens också? :)

Whatever, nu är det slut på svammel. :)

ps. Jag Älskar Min Marcus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar