torsdag 1 december 2011

1a December :)

Har varit ute på en uppfriskande promenad. Vädret suger ju, regn och blåser som satan men de var skönt ändå. Nu har jag även betalt mina nya gardiner också! Ska bara hämta dom också =P Sen vill jag skicka supertankar till min bäste vän Josefin som "råpluggar idag" för att citera henne själv. Tentan kommer gå bra, även fast hon inte tror det. Shoppade igår också, köpte en grej som jag sagt i flera år att jag vill ha, och nu har det äntligen blivit så. (Kan vara för att jag tvingade Stefan och det går inte att tvinga mamma när det gällde detta). Återkommer med det senare i december :) Alla Julklappar är även avklarade också. Hoppas jag? Kontot är smalare än vanligt vi denna tidpunkt på månaden iaf. (brukar vara plånboken men den är ju bara full med kort som vanligt) Första december liksom, yeay! Eller? Hmm. ja nej de löser sig.
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar