torsdag 8 december 2011

300 !

Hurra hurra hurra! 300 inlägg sen jag startade bloggen! =P Haha, skrämmande lite med andra ord! Och fullt upp har jag haft och fullt upp kommer jag att ha! Skrattade gott åt att jag i lördags på en fest jag var på lyckades ta en bild.. EN bild. På Stefan, när han pratade med någon, full som en kastrull. Det blev inget med att lägga ut den, ÄN!

Idag har jag varit med Stefano på jobbet. Förut hade jag respekt för yrkeschafförer. Inte nu längre :P Haha, Stefan tyckte att det var vettigt att både skrika könsord och tuta på bilister! Men men, de blir väl så när man kör mycket. Hoppas inte jag blir sådan -_-!

Imorn blir det jobb 10-18, sen lördag 07:30-15 och sen söndag 12-18. Söndag är favoriten, 100% ob är inga fel u know! Ska även träffa Allex nån dag snart. Någon mer som vill dejta? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar