tisdag 24 mars 2015

En tisdag

Då var de dags igen, imorgon blir de förhoppningsvis en tripp till vårdcentralen, denna gång för min obrukbara handled. Är så trött på att den inte fungerar, så nu ska vi ta tag i det tänkte jag. Passar på nu när Marcus inte är hemma verkar det som. Han är i Kista på någon mässa... eller vad de nu var (?!) och då blir de massa serietittande, mat bara jag tycker om och vårdcentralsbesök!


Imorgon efter vc blir det en tripp med syster till Skutberget med våra kameror, ja för här jävlar ska de tas bilder. Hade tänkt att jag skulle lägga över alla gamla bilder från den ena datorn till den andra, men den här datorn är alldeles för opålitlig än så länge för att kunna genomföra det.


Såå... Nu ska jag kolla klart på Walking Dead avsnittet jag började titta på förut och... Ta en promenad? Shit vad jag är uttråkad! :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar