onsdag 18 november 2009

Helgen



  • Torsdag : Strax efter 12 lämnade vi Karlstad efter lite inhandling av matvaror på Maxi och tog pärlan2 mot Lässre. Väl där satte vi igång med tvättning & slipning av väggarna i vardagsrummet. Listade även ut under grundmålningen att FAN - nya yrket kanske? Slipning får vi dock anställa någon annan till att göra eftersom det var den jobbiga delen. Efter att grunden var klar slog vi oss ned, nöjda och belåtna och såg på film.


  • Fredag : Åkte in till Challa för att inhandla den viktiga boxen, blev en nyhet som smakade värre än Dreams. Tre apor heter vinet och rekommenderas INTE! Efter det for vi mot Lässre igen där det blev att måla IGEN. Dock inte grundfärg. Efter mycket stånk och stök lyckades vi få väggarna (och lite taklistträffar) vita och fina. Då blev det att äta. Planen var tacos - fick bli korv med bröd. Men det är ju gourmét det med, så vi klagade inte. Sen hade vi brakfesten (tydligen) Inget jag vet om, men va faaen, vi var ju faktiskt.. 5 personer tror jag? Ah, skit samma. Sen bar det av till Tim & Kina.. eller var det Kim & Tina? ;) Ah, iaf. Där var tremänningen, hälsade på honom för första gången i mitt liv. Ahop. Kul. Lullade runt lite. Satt nog inte ned en sekund faktiskt. jobbigt att sitta ner, och hem ville jag inte heller? Haha. Nog om det. Kom hem, käka korv & Somna


  • Lördag : jobbiga lördag. Vi gjorde fanimej ingenting. Och ändå var jag trött. Åkte till bolaget igen och köpte en cassdegredos. Med betoning på CASS. För de är den. Menmen, billig och går ner - så efter massa film, somnade i soffan & uppiggande yatzy kom vi NÄSTAN igång, skulle till Tim och Kina men icke, fick leka skjuts/doktor åt en mysko kille med en mysko inställning till alkohol och i och med detta blev det ingen direkt partystämning. Som Stefan viskade i mitt öra i baksätet "Uh, va sugen man blir på att dricka när man ser sånt här". Kunde inte hålla med mer alltså. Tog ändå svängen förbi norskarna och där träffade jag Lynne som det var "år" sen jag träffa! Blev inte långvariga och sen åkte vi hem.


  • Söndag : Dagen började som alla andra söndagar. Man inser att det är söndag och VIPS - vad tråkigt man har. Såg på en extremt långtråkig film vid namn "Into the wild" och har insett att så som han va - tänker jag inte bli. Efter det packade vi ihop allt och for fort som fan hem för att bara göra det vi gjort 50% av tiden i Lässre - Att sova. MUMS!






N

3 kommentarer:

  1. inte kan du väl mena magnus.. som har en konstig inställning till sprit hahaha

    SvaraRadera
  2. 3 apor:
    hör inget
    ser inget
    säger inget

    SvaraRadera