måndag 30 november 2009

Sthlm weekend

Aah. Jag är i kissnödig. I en sunkig trea på Marieberg. Med utsikt över ett garage (vardagsrum) eller en proppad bilväg (sovrum). Fast det är ingen action direkt. Parkerade. Och ingen TV, bara min bok. Delar rum med min syster, men hon är hos Kissan. Så jag är själv. Och har tråkigt. Matte imorn, ska upp tidigt. Måste duscha. Men sämst munstycke, så jag vill inte. Men måste. Så det blir det när ja går upp. Funderar på att gå upp klockan sju. Dricka kaffe, duscha. Macka med paprika. Det är en fulländan morgon. Och en tidning , men de har jag ju inte i vanliga fall heller så det är inte så viktigt.

I helgen var jag i sthlm och besökte min barndomskompis Cissi =) Jag tror hon blev glad när jag stod utanför hennes dörr. Haha! I lördags firade vi henne på Ego, skulle egentligen till Grodan, BUT - för mycket folk. Men vad hjälpte det, tjaffs och ord som kunde valt att sägas som en dag som denna sades under kvällen vilket gjorde min vän upprörd, vilket slutade med att det fick bli svarttaxi hem för att äntligen (halv sju) sluta ögonen för sömn. Dock blev det inte länge - halv tio sjöngs det för fröken som fyllde 20 och då var det ju bara att kliva ur sängen..

Helgens citat: "Men Nathalieeee, jag vill mysa! Vill inte du mysaaaa!? Snälllaaaa" - Cissi

Imorn är det matte som gäller. Sova nu

N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar