onsdag 11 november 2009

Mitt i natten?

Fan också. Skulle verkligen behöva sova nu. Men kan inte. för mycket i huvudet. Sådant som man inte berättar för andra, utan sådant som man låter gå runt runt i torktumlaren du har på axlarna. Hm, Hm. vad blir detta? Tredje, Fjärde inlägget idag? På bara små timmarna.
Ska upp snart. Klockan 9 närmare bestämt, för att duscha, packa (som jag skulle ha gjort idag men har bara mig själv att skylla). Nu ska jag ta bort överkastet och lägga mig under täcket, bokstavligen dra täcket över huvudet på mig själv och somna in i oron land. I det land drakar, hjältar på häst och tjuvar finns. Där kungen regerar, men folket vill driva av tronen. Så känns det ibland. Jag är kungen, och de goda hjältarna försöker få mig av tronen. ja, för god är ja då inte. Inte sant? Dags att "Knyta benhögen" som mamma skulle sagt.

Nattens - Konstiga samtal på Msn som orsakar aggresiva & tråkiga tankar.
Nattens + Att vännen Sandra finns där, mitt i natten, för att snacka av sig lite.

God natt era jävlar, nu släcker vi lampa.

N

1 kommentar: