onsdag 11 november 2009

Onsdag, Onsdag, Onsdag.
Fan vad rörigt allt är- speciellt när känslor är inblandande. Dizzlike alot! Men men, livet ser ut som det gör, och även fast man alltid kan ändra på saker och ting, så finns det saker man inte sak ändra på helt enkelt..

Dagens + Skrämmande, men att sitta och mysa med mami förut. Brukar inte prata så mycket längre, eftersom vi alltid möter varandra i dörren eller så sover jag borta.

Dagens - Att du inte ville träffa mig idag, fast det är ju skitsamma för Jag orkar inte med krångel längre. Så på måndag ska du ha bestämt över vad du vill göra med detta lull-lull!

Imorgon åker jag och Josefin till Lässerud för att måla lite vardagsrum, men de lär ju bli lite fest på köpet om jag känner oss rätt. Så jävla skönt att åka dit, ingen som tjatar, man kan ha kläder från 2006 å ändå vara bäst i modet samt att man kan alltid vara sig själv. Man är ändå kungen i djulgeln. Haha. jag vet en som läser min blogg som kommer fundera över nästa mening - I skogen kan man vara sig själv. Jag tror inte ens dom skulle fundera över att tycka jag vore stygg om jag sa att ajg skulle bada i sjön på lördag. Eller jo kanske. Hahaha =)


Nej, nu blir det banne mig att nanna kudden. Lång dag framför oss imorn Josefin. ;)


Ciao N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar