onsdag 9 december 2009

091209/18:09



Ibland känns det som detta krig aldrig går att vinna- varför kan man då fråga sig? Jo , för att alla dessa motgångar som jag stöter på ska egentligen göra mig starkare, men dom gör mig bara svagare. Nu är jag sjuk, så jag kan inte göra saker och ting som jag vill, med samma energi och glädje som skulle underlätta för mig. Men jag försöker ändå. Jag är en kontrollfreak, jag vet, men jag försöker släppa på det. Jag ska inte gå in och "hook this shit up". Nej idag är på publik. Imorn med. Sen får vi se om jag kör igång med predikan. Problemet är bara att det fungerar inte så som du vill att det ska fungera. Om ditt ex säger att det inte funkar, så funkar det inte. No more talking about it. Lätt som en plätt. Och jag vill egentligen inte säga "vad var det jag sa" men gör det ändå. Men vad ska jag göra ?

Men nog om detta, nu ska jag sätta mig och kolla på massa avsnitt från paradise hotell i min ensamhet. Har tröttnat på té, kanske ska köra benhårt på varm choklad ett tag? Man blir så kissnödig annars. Ska höra om någon vill följa med ut på en promenix. Har fruktansvärt ont i kroppen, men måste bli frisk innan lördag för då blir det utgång ! Hänka på vettja ;P
N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar