tisdag 15 december 2009

Tisdag

Jag ör både dålig på att slå in paket och att blogga. Livet är bra surt ibland. Men men.
Gårdagen var frän, faktiskt :D På dagen var jag Josefin & Allex på Waynes (nej inte det vanliga :O) å drack kaffe, eller ja Allex med sin varma cholkad med grädde & snuskisar! Sen efter det, blev det hem , sen hem till Allex igen med vin dunken. Haha. Nej, alkoliserade blev vi inte men vi hade nog egenltligen kunna förklarat kvällen bättre om vi hade varit det. I alla fall, vi spelade kort och drack nått glas vin och snackade skit om KJ & Mirre (Allex katter). Sen kom Amanda, Krille & Johan. För min del blev det lite kortspel med dom medan Josefin & Allex diskuterade mycket märkliga saker. Snappade då och då upp ett ord, men var osäker på om jag hörde rätt - vilket det visade sig att jag hade gjort. Dom pratade om en porrfilm som Allex hade investerat hela 20 riksdaler på ! AOP! Så den fick det bli att glo på när Amanda, Krille & Johan hade gått... Och jag kan säga som så, det var inte direkt en mysig film! Och mitt i alltihop kom Allex på att hon skulle ha pizza - med sås! Så det fick det bli. Ah, garva så vi grät igår.

Nyckelord för kvällen - Pizza , Såååås & Gula diskhandskar ;)

N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar