måndag 14 december 2009

Men oh!

Jag har missat att bloggat igen. Jag veet, men jag var ju grymt upptagen. Efter att vi köpte hans klubba så for vi till Bergvik & Ikea och då blev det massa julklappar. Tänkte faktiskt att jag ska slå in dom efter jag har bloggat =)

Efter allt flängande gick jag hem till Allex, hade ett uppdrag men var väldigt svårt att fullfölja eftersom kattjäveln vägrade komma fram ! Haha. Mission failed! Menmen, vi hade saker att ta igen och de va gött att snacka med en vettig men rolig människa igen ;)

I fredags var jag i challa, kollade på Roberts match med Linn & JK och efter matchen blev det ölöl och Ankan. Kom på under nattens gång att jag har ju ingen nyckel med mig, så jag slagga hos Robert, och på lördagen kom jag på att dom har åkt till Lässre, och jag står utan nyckel till på Söndag kväll. Hahahaha. Aja, de löste sig bra ändå under helgen =) På lördag kväll var vi först hos Josefin, och sen Nöjesfabriken. Det va kul, eftersom man inte varit där på ett tag =)

Idag ska jag leka med Josefin, wie!

N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar