onsdag 9 december 2009

Aop

Under hela lördag dag dömde jag fotboll. Utomhus. I regn. Och det straffar sig idag kan jag tala om. Eller rättare sagt, igår började det. Köttbulle i halsen och idag har jag till och med svårt att få fram orden, jobbigt. Va helt matt i kroppen igår, feber. Men IDAG är det bättre på den fronten. Om jag reser mig snabbt blir det dock inte som jag vill haha, spränger i huvudet då. menmen. Har absolut inget vettigt att säga förutom att alla är så jävla sura jämt! Fattar inte varför folk inte kan ta tag i en situation själv utan väntar på att "den andra ska göra de först, han/hon är ju orsaken till detta". BAH. Idioter allihop. Om jag vill bli vän med någon igen försöker väl jag ta tag i det även fast det inte jag som gjort fel? Fan, hur vet du att personen i andra änden av repet tycker och tänker på samma sak som du ? Aop,aop- idioti!


Nu vill jag bara träffa någon som kan muntra upp mig. Är ditt möte slut snart så du kan komma tillbaka hem??! Haha


N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar