onsdag 17 februari 2010

Enjoy

Ahmen shit alltså. Jag vet, har varit katastrofal på att uppdatera, men det har fan varit full rulle i bullen sen jag kom hem från Lässre.

Måndag : Tog löpet till Emelie på morgonkvisten, hänkade på henne in till stan för att hon skulle till förnedringen. Efter det mötte jag upp Josefin och det blev kaffe på Waynes. Sen vet jag inte hur de kom sig, men fick ett samtal från Grumiz där hon sa att jag borde va med och leka i Deje, och så blev det. Kvällen slutade iaf med soff-kåt-snopp-prat för mig Emelie & Jocke. De som närvarade under kvällen var alltså Gabbi, Linn, Emelie, Jocke & Sebastian.

Tisdag : Vaknade väl upp tillslut & efter mycket om och men bar det av hem från Forshaga. Väl hemma gjorde jag inte så mycket, lagade mat typ. Haha.

Onsdag : Idag har jag flummat runt. Först tränade jag på Enjoy på systers gymkort. Ibland är det gött att ha en "tvillingsyster". =) Efter det bar det av till Josefin för dusch & pluggning - matte B provet går av stapeln på tisdag, och man måste ju vara liiite förberedd ;) Nu väntar jag på att Josefin ska bli klar med sin jävla "tapetsera-halva-fönstret" så man kan åka och hyra film - kultfilmen Bröllopsfotografen blir. Btw, är "Casablanca" öppet än? =P


Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar