tisdag 16 november 2010

Kallt men Sol - Me like!

Oh, nu sitter man här igen med kaffe koppen. Ny dag, nya tag. Blir lite lätt irriterad på vissa saker, men de är bara att ta en djupt andetag, tänka "Jag har absolut ingen rätt att yttra mig, de är inte mitt liv det handlar om" och sen är det typ.. Bra! Lät precis persiennen låta solen glimta in. Fan vad skönt det ser ut att vara ute. Kallt, men sol - Me like! Börjar bli lönnfet nu igen, dags att ta tag i promenaderna och dåliga vanor - Stefans fel alltihop egentligen men Ah ;) Sitter och lyssnar på min musik nu medan ingen är hemma i pausen i pluggande. Så jäkla gött att Datum för inlämning av seminarieunderlag har flyttats, så jag tjänade precis in några dagar till. Skriver en pedagogiks analys av hur lärande kan främjas eller hindras genom att beskriva en läroprocess. Intressant va? Sen ska man hänvisa till den obligatoriska kurslitteraturen, vilket är tre böcker, vilket egentligen bara gör att jag inte har en aning om vad jag håller på med (as usual)! :) Mucho spännande. Nej men om man kanske skulle ta tag i sig själv innan de blir en promenad i solen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar