tisdag 2 november 2010

Social Praktik

Idag är det Tisdag, och dagen har sett ut som så att jag har pluggat, försöker sätta mig in i en social praktik. Valde mig själv som domare eftersom jag inte utför någon sport för tillfället & jobbar inte heller och har ingen större erfarenhet av jobb heller för den delen. Så - för att avrunda så kan jag bara säga att det är assvårt. Eftermiddagen spenderades med Josefin&Tessan. Strosa omkring och funderade på helgens outfit. Det ska bli spännande, Halloweenfest som Josefin+1 (+1 är jaaaag) ska på, på lördagen. =) taggad, för på fredagen ska spenderas med SweetieLinn , hennes födelsedag! Tänkte ladda upp lite bilder på henne i bloggen på fredag så ni som ser henne på stan (hamnar väl på ankan eller liknande) måste gratta henne ;) Haha. Bilden nedan beskriver min pluggningssituation för ungefär en timme sedan. Min syster vill inte att jag pluggar eller något, för den där jävla tån var flera ggr i mitt ansikte ! Nu är det Paradise Hotel som gäller & massa vatten. Känner mig som en svullen val efter den hemgjorda pizzan. I´m dead ! Natti natti!

ps. hatar sociokulturella perspektiv just nu.ds.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar