torsdag 18 november 2010

Torsdag

Hade en diskussion igår som var välbehövlig. Ville inte, men ändå ville jag. Tror den slutade på ett bra sätt iaf, jag tror jag är nöjd.

Idag har jag pluggat, varit på ica kvantum i välsviken, varit på carland i skattkärr samt kaffe i skoghall. Nu sitter jag mest och väntar på att Paradise Hotel ska börja, 40 min kvar. Nej , lägger ner bloggandet så jag kan plugga lite till. Är egentligen en person som presterar bäst 12 timmar innan inlämning med tårar i ögonen och hes som en skata efter att ha skrikit var gång det blir fel ;) Men, de är väl lika bra att få det gjort. Är snart klar, och efter PH blir det att vandra upp till Josefin för film & snack.

Imorgon blir det nog att leka med Sandra. Men de märks väl. Mamma lär inte bli så nöjd att jag aldrig är hemma. Men för morgondagen finns det faktiskt en baktanke med att umgås med Sandra. och de är inte att spela kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar