lördag 20 november 2010

Uppe med tuppen var jag idag

Uh vilken morgon. Sandra hade klockan på tjugo i sju, ja somnade väl strax innan sex. Inte okej. Så nu är ja trött, men för pigg för att sova. Tog mig ett bad förut med levande ljus och tragisk musik men blev stressad så satte mig och pluggade istället. Nu har jag precis kommit tillbaka in i värmen efter att ha varit på bolaget med Malin & Mimmi. El Tvålen var också med, fast inte in då. Gud vad skumt tanten i kassan kollade på mitt leg =/ Haha inte så konstigt kanske. Malin la ut pengar till mig och Sandra så de gick på allt som allt nästan 600:- Inte dåligt det inte för att vara en nota på bolaget. ;) Nu blir det att städa upp lite efter mina bravader sen sätta sig att plugga igen. Kollar även lite på "Ung och bortskämd". Spelar dom dumma eller är dom så jävla hjärndöda som de verkar?

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar