måndag 7 oktober 2013

Avkopplande helg

Har varit en avkopplande helg i stugan i helgen, inga måsten bara vara. Jag som är så sjukt dålig på det fick en guldstjärna av Marcus igår för att jag faktiskt lyckades! Känner mig stolt, som tuppen du vet :)

Idag blir det jobb 12-20 istället för 18-22:15 vilket är skönt, kommer hem i tid utan att känna mig jäktad utav att ja måste sova snart, vilket egentligen aldrig brukar gå bra. Så nu är jag super nöjd, sitter här med kaffe koppen i handen och avnjuter god musik, idag är det "What Now" med Rihanna som går varmt kring öronen. Ska snart ta tag i tvättberget som jag tvättade i fredags - fanns inte tid att vika och sån onödigt. Ibland önskar jag att någon annan gör det åt en... ;) [direkt riktad pik mot Marcus haha]


Jag vill även rikta lite extra ljus till ett blogginlägg om användandet av mobiler, paddor osv, detta är en förälder som skriver i synvinkeln "Vilken är din största ädelsten - ditt barn eller din mobil?" Satt som ett smäck , read it! :) Bloggen hittar du HÄR


Ciao :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar