tisdag 22 oktober 2013

plugg&kaffe

 
Stränga order igår, efter jobb & träning, klockan var väl 00:00 och Marcus beordrar mig att plugga. Gris va? Japp. Som en gris i säcken.. ?! Haha, förlåt internt skämt. På tal om gris i säcken, idag ska Marcus & hans morfar kolla på en Volvo Bla bla (silver?!). Gubbil...

MEN, nu ska jag dricka mitt kaffe först sen gräva fram böckerna..  :)  Sen ska ja försöka ta mig till den där jävla staden! Den döda stadn som en kund sa till mig igår när ja satt i kassa, klockan hade väl passerat ungefär 21 (vi stänger 22) och en skön göteborgare i hatt (!) kom in och bad om att få ställa en fråga efter att han haed betalat sin mjölk. Han undrarde över ifall det alltid är så här dött i Karlstad haha. Vad ska man säga liksom? Mitt svar blev "Ja, om du inte kommer typ första helgen i februari, då är det svenska rallyt. Det drar iallafall lite folk... :)"

Ciaoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar