måndag 11 oktober 2010

barn barn barn

Känslorna styr varje val vi tar i livet. Jag gick inte fram till dig & gav dig detta för att känslan jag fick när du vände bort din blick i avsky (?) hjälpte mig inte. Jag tycker om dig, I really do, men jag antar att det är dags att tro på ödet, eftersom något gjorde ju att vi inte pratar längre. Sen om vi ska kalla det ödet eller inte kvittar väl i en sådan här situation kanske? Något smått, irriterande men gott - Stämmer mer än jävla mycket överns med min kolosalt konstiga, märkliga, men ändå charmiga helg. En knut i magen, dölja sina känslor hjälper mig inte att kontrollera situationen. OJ, nu är vi där igen - kontrollerande människa som jag är. Ville bara inte bli överkörd hela tiden.. Men de är väl konstigt det med. I guess, relationship is THING! Over it.


& helgen har fått mig att förstå, att skaffa barn är en underbar sak, och jag har vill nog ha barn även fast jag har haft mina åsikter om det tidigare ;) Men en sak är säker. Jag ska verkligen tänka igenom med VEM man skaffar barn med. De kan ju trots allt hålla & va bra i 4-6 år å sen skiter det sig :P Man har mött en psykopat liksom :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar