fredag 8 oktober 2010

Tvättstuga

Oj oj, vad gjorde jag igår egentligen? Ingen innebandyträning som planerat, ingenting hände fan igår. Förutom att Allex hamster är fränaste vännen jag har ;) Haha. Dumma råtta, surfa på mitt pass nedför soffan men lyckas ändå se megasnygg ut. Charmig liten mus! Öhm. Ah. Gick promenad runt orrholmen gjorde jag iallafall. Istället för träning. Eller kanske inte kan räknas som "istället för" eftersom de var en promenad? Who knows. Ikväll blir det.. Ah det får framtiden utse åt mig. Efter att haft ett par veckor, i försök att planera saker men allt har gått åt helvete så tror jag bestämt att ja ska ge mig med planeradet. Har inte tjänat på det hittils så varför skulle jag göra det nu? Det enda jag vet är jag ska tjäna 180:- kr på Klasmossen, Kronoparken mellan 19-20. Det är ja illa tvungen att planera tyvärr ! Sen, ja, jag vet ju vad som gäller ikväll men det blir säkert bajs om jag säger "att så här blir det." Så Nej, tyst är jag nu. :) men jag kan genom en bild ge en hint om vad som händer. & Nu har jag tvättstuga. Sedan klockan 11:00 ( klockan är nu 14:57 ) Måste springa ner igen -suck-





Du gör mig glad, något jag inte varit på ett tag. Tack för att vi babblar av oss ibland vännen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar