torsdag 28 oktober 2010

Lasermannen, Laserkvinna!

Oj. Jag kan inte blogga. Jag har fått.. Tangenthäfta? :p Jag orkar inte blogga, de är så värdelöst ibland. Som igår kväll , satt ute i regnet (under tak förstås) och funderade på massa konstiga saker. Så som varför de är tänt i en del kontor vid vägverket, när det inte är någon där? varför tänka på miljön & elkostnader överallt annars när inte ens typ KOMMUNHUSET gör det? För det är väl ändå vi som betalar deras el? ah inte fan vet jag.

Varför ska man bekymra sig över livet för egentligen? varför lever man inte efter vad man har? Jag har en lever, dricker jag varje dag dör den inom vi säger 10 år. Men det kan ju självklart ifrågasättas - varför inte göra något vettigt av livet? Men vem fan har bestämt att Jobba är vettigt, att ÄTA är vettigt? Att gå i skolan, skaffa sig en utbildning som i sin tur inte är värt något utan erfarenheter iallafall? I don´t get it! Varför får man inte ett startkapital i livet när man fyller arton? Vi säger en mille var, eller nej en halv räcker, å så gör man vad man vill för dom pengarna och sen dör man? Oh. jag skulle resa, dricka goda drinkar, lära mig flyga, gå med i 10 000meters klubben och sen hade jag (om nu inte detta hade varit gjort, attans) tagit mig ett plan med en bunt rika äckliga göbber och krascha in i WTC, ett av dom och försökt få med mig det andra i fallet så att säga. Fan, det är brilliant - vrf kom inte jag på den idén? Jag menar, jag vill också gå till historien.. Eller som den där jävla "lasermannen" i Malmö. "Det är en man, statistiken säger att kvinnor näst intill aldrig, eller jag skulle vilja säga aldrig, skulle gå till väga på detta vis." AH IN YOUR FACE! Dags att lära sig skjuta - ja ska bli nya LASERKVINNAN i Karlstad! Önska mig lycka till! : )
Ah juste Fredagen den 29/10 firar vi daggmasken som däckar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar