torsdag 14 oktober 2010

Torsdag

Underbara torsdag! Eller nja, alltså brukar inte tycka torsdagar är underbara men idag kan de vara något speciellt med denna sena vardag i veckan. Kan! Igår cyklade jag bort till Emelie, blev en promenad på 1h&15min och sen till affären för stor handling, efte det blev det "Emelie´s lyxburgare" & 3,5a. Uh, alkis varning på oss! Men godare med en 3,5 än typ vatten till burgaren. :P Haha. Efter mys på balkongen blev de att möta sandra, en kopp kaffe & sen hem färd. Lång promenad med syster & sen iväg till Josefin för Grey´s & Kungarna av Tylösand! :P


IDAAAG ska jag vänta :) Men under tiden ska jag möta Emelie också :) HejdååEEÄ

2 kommentarer:

  1. MEH, så hör ni inte av er till mig när ni ses! :o Dålig stil! :p

    SvaraRadera
  2. haha nu råkar de vara så att klockan var typ 21:00 när ja beslöt mig för att gå upp till henne :P

    SvaraRadera