måndag 18 oktober 2010

Blubb blubb

Haft en förvånadsvärt bra helg, dock har ja burit sängar och tramsat hela helgen. Undrar vilka rykten som kommer upp nu pga denna helg? För två veckor sen hade jag ju hållt på med en person hela kvällen (som dock däckade men OKEJ?), helgen efter det hade jag trekant (?) så nu är det riktigt spännande vad byn kan komma på vad jag har gjort. :)


Idag blir det latast ever, har ont i halsen, spillde precis en kopp kaffe över hela mig och aah.. nej livet är surt & inte värt att leva (utan dig). Eller något? Nu blir det att dra ut på promenad med headsetSandra, planera helgen som kommer bli SO GREAT och poppa runt Lambergstjärn. Planerar även playdate med Amanda, samt att Linn är inbokad imorgon :)
This week will be great! Om jag orkar plugga lite också :P


HEJ SÅ LÄÄÄÄNGE ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar