tisdag 21 september 2010

Färga håret

Hejhopp! Var ute i typ två timmar och promenerade sen köpte jag mjölk, för ikväll är det jag som står för matlagningen :) . Korvstroganoff och ris, det blir grejer det! Sitter med brun färg i håret. Inte hela, mina berömda "udda slingor i underhåret" gör jag nu, spännande som satan det ska ni veta, dock händer det INGENTING ! Har inte ens koll på hu länge de har suttit i, lika bra att skölja ur det så snart jag skrivit klart här. Ikväll blir det även att få ordning på rummet, göra det lite mer personligt för just nu har jag en stol som fungerar som bord till lampa, fjärrkontroller, vattenglas osv men även kläder odyl. Inge vidare bra kombination får jag väl påstå, men vad gör man då?
Uh vad jag saknar den seriösa fotbollen då. & innebandyn för den delen. Älskar att vara aktiv, men är ju för lat för att ta tag i det. Får väl fortsätta med mina meningslösa promenader då.. Är väl inge mer att göra helt enkelt ;) Nu ska jag skölja ur färgen och sen vandra in till stan för att möta upp Sandra en snabbis. Ah, så får det la bli. ha en fortsatt trevlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar