onsdag 8 september 2010

Onsdag

Idag har jag.. ah. Druckit massa kaffe men de var väl inge ovanligt. Pratat med en hemlig vän i massa timmar, sen mötte jag upp Sandra & Wilma. Gick upp till Josefin medan Sandra var på möte och tog Willy med mig. Sen bar det av till Skoghall då jag inte behövde göra några sysslor och nu är jag hemma igen. Ah, du vet vad jag gör mycket om dagarna. Väntade till exempel på posten heeela förmiddagen. Gick upp vid åtta och frågade mamma när posten kom. Mellan 11-12. Tänkte att jag skulle lägga mig igen men de var ju ingen idé då mamma. Var svin trött men när mamma sa att hon skulle sätta på kaffe så kan jag ju inte sova för sjutton. Drack kaffe, drack kaffe & drack kaffe... Och när väl posten kom så var inte mitt brev med! :o Förargligt, jag vet. Har ju kommit in på kursen Pedagogik, ringde om det igår. Men jag fick inte min utlovade post. Så jag får väl fortsätta vänta medan mina klasskamrater fortsätter plugga vidare. Inte okej, enligt mig. Och nu sitter jag här och funderar igen. Inge bra att vara hemma, man bara funderar över saker...


Som till exempel; Gör du så här för att vara jävlig? "Jag har aldrig gjort så här förut, mot någon jag varit tillsammans med förut". Passande att de händer NU? Ah. Jag vet inte. Men nu vet jag ju vem iallafall.

2 kommentarer:

  1. Varför måste du vänta på posten för att gå till skolan? Sök på kursen och hitta schemat på kurstorget istället. Där står all information! www.kau.se

    SvaraRadera