fredag 24 september 2010

Systembolaget borde ha stämpelkort!

Gårdagen (torsdag) uspelade sig väldigt konstigt måste jag säga. Hade ingen ro i kroppen alls. Hade en märklig konversation som utspelade sig tidigt på dygnet och den oron ja känt har hållt i sig tills ungefär nu. ;) Dömde fotboll igår, Qbik95´s årliga föräldramatch & sen satt jag borta hos S & drack kaffe in på småtimmarna.

Idag händer det väl inte allt för mycket, inledde dagen med frukost på donken med bäste Sandra. Har även varit på bolaget en gång, inkasserat alkoholhaltiga drycker för 538:- & inget till mig och senare i eftermiddag blir det dit igen. Borde få stämpel kort på bolaget. Ikväll blir det döma Q95 igen och sen lugnt eftersom det är bröllop som gäller imorgon. Ska assistera till fotografen Simone. De som är kul är väl att det är just Josefins syster som gifter sig, då kändes det givet att jag är den ansvarsfulle & tar på mig jobbet som bärare. Nu ska jag kirra Sandra´s blogg & sen laga mat. Ansvarsfull igen! SjuCkt. Efter dömningen blir det lugnt, I guess. No life you know! HÖRS DÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar