söndag 26 september 2010

Nattsvammel deluxe

Du får mig att le, du får mig att skratta. Att se dina ögon möta mina, att höra dig prata, att se dig le fick mitt hjärta att dundra. Du var mitt allt, det var du. Och är. Men inte längre? Förvirrande känsla, att inte veta något alls. Stör mig på faktorn att jag öppnar upp mig, för att kunna förbättra våran bitterhet, en faktor som jag trodde skulle lösa allt - förstörde allt. Du lovade mit två saker, enbart två saker när vi träffades. Mitt tvivel om dig är oförlåtligt, men du måste förstå att när du gör en sak mot mig, sjunker förtroendet för dig om att du ska klara det andra. Jag har inte medvetet gått in för att förstöra detta, men jag ville ha grunder till att ens ta upp något med dig. Jag hade mina grunder, men allt blev fel iallafall. Och jag ber om ursäkt för det. Nu kan jag inte göra mer än att bara vänta, och jag hatar att vänta.



You appear just like a dream to me.



Lost here in this moment
And time keeps slipping by
And if I could have just one wish
I'd have you by my side

Oh, oh I miss you
Oh, oh I need you

And I love you more
Than I did before
And if today I don't see your face
Nothing's changed no one can take your place
It gets harder everyday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar