lördag 4 september 2010

gah

Först säger du att du vill ses, du säger att du tycker om mig. Mig. Du ber mig älska dig för den du är, och det gör jag. Jag ställer inga skyhöga krav, jag vill bara att vi ska vara vi någon gång. Du ber mig följa med dig, självklart ställer jag upp. Jag gör mig av med min inkomst för att få vara med dig i mer än 20minuter, men allt förgäves då du ställer in. Du lovar mig att dyka upp i några timmar för att allt ska bli rätt tillslut. Istället åker du dit vi skulle, dock utan mig?, och du skjuter på saker vi lovat varandra ska hända. Jag kräver inte av dig att låsa in dig hos mig, för du finns redan inlåst i mitt hjärta. Allt jag ber dig om är lite tid. Hatar när allt ska vara förgäves.. Jag vet inte vad som är rätt längre - varför kan aldrig jag få lyckas?

1 kommentar: