onsdag 29 september 2010

Kaffe i solen

Onsdag Onsdag Onsdag!

Idag har jag först jobbat med uppgiften. Drog tummen ur röven och nu är jag klar. Lämnar in det vid 21:30, massa timmar innan deadline - det är bra skit det. Något som är skit däremot är något som just hände, men de tar vi senare.

Efter pluggandet åkte jag till Skoghall, jag och Sandra tog med oss kaffe termosen och begav oss till.. Sthlmsudden I Think..? Något sådant. Satt där i två timmar typ, medan Wilma sprang omkring och lekte med ankor. Rogivande samtal & hetsiga diskussioner ledde till att klockan helt plötsligt var tre och det var dags att gå hem och koka potatis. Lämnade udden med solen som värmde i ryggen & gick hemåt, kokade potatis & sedan gjorde jag Linköping & Modo´s uppställningar inför veckans hockey matcher åt moder & sedan blev de matlagning på hög nivå. Stekt potatis, ägg & bacon (SNUSK)! Helt okej middag & sen blev det tjöt i soffa. Efter ett tag kom även sköningen Malin & det blev snack om vart sjutton hon tog vägen i fredags!? Men nu vet vi det iallafall, olydiga onge!


Åkte hemåt i väntan på Sandra som aldrig kom. Igen alltså? Nu tänker jag inte på det du sa utan det du gör. =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar