tisdag 28 september 2010

Inlämningsuppg. 4

"Lämna det bakomflutna framför dig"



Sanningens ord må jag säga, och efter 48timmars elände är jag nu på väg tillbaka till verkligheten. Ett par ljuva samtal igår har gjort att jag står på båda benen igen, vilket är jävligt skönt med tanke på att det skulle kunna ha tagit så mycket längre. Men i ovisshet om vår vänskap, kan jag väl säga att det inte alls kvittar. Vill ha dig i mitt liv, men kanske inte så nära inpå som vi varit ;) Finns iallafall här ifall du vill.



Igår spenderades dagen först hos Sandra, kaffe & prat. Sen hem, åt mat & direkt iväg till Degerfors, där dom mötte Jönköping Södra. Helt okej match, första halvlek var väl egentligen ganska värdelös men i andra hände det grejer. Var där för att assistera, och jag tror jag gjorde ett bra jobb även fast det var fruktansvärt kallt. Otroligt kallt till och med. 7 grader var det, och de är kallt enligt mig.


Idag ska jag plugga och städa upp kaoset till rum som jag har. Har skapat mig en bunker ifall det blir krig så jag har staplat upp högar med kläder, väskor och diverse saker runt sängen för att känna mig trygg. Eller? ;) Ah, oavsett, så ska jag plugga. OCH jag trodde seriöst att inlämningen för uppgiften var idag men de är imorn. Men alltid skönare att vara klar för tidigt än för sent.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar