onsdag 22 september 2010

Kungarna av Tylösand


Startade dagen med att skriva upp alla lag i elitserien. Haha, nej, inte än. Men jag har inlett fint med namn, nummer, lag & allt detta upprepat tre gånger. Färjestad, Frölunda & AIK. Allt för att få den där förbannade kameran av morsan någon gång. Efter det blev det cykeln till Sandra, där det blev kaffe, lunch, hårfärgning & kortspel. Nu är jag brunett. Spännande as hell, eller hur?

Fick ett sms, och begav mig till närmaste dator, vilket var Robins. Sprang in ungefär och det blev plugg för hela slanten. Har suttit ett bra tag, men nu är det snart över hoppas jag! Kollar även på Kungarna av Tylösand, och jag kan inte hjälpa att tycka att det är bra. Lite som... Jersey Shore på MTV. Fast utan italienare, mindre bråk & ingen dum "Snooki". Men ja tänker inte klaga på den svenska versionen så att säga. Men nu åker nog Range hem, vilket är bajs för han är guuuld värd. Värmlänningen kan gå och dööö som orsakar detta.

1 kommentar:

  1. hon är inte värmlänning, hon kommer från sundsvall :P hon är ju bara dret. fett synd att han åkte hem! :(

    SvaraRadera