tisdag 2 mars 2010

Ahrå

är de när man förlorar någon som man märker av det ? Man kan störa sig så enormt på vissa saker men sen så saknar man personen när man inte har varandra längre.? Jag tror de är så iallafall. Saknar många i mitt liv. Saknar Ab för att hon är i Skottland & jobbar, och hon fick mig alltid att le. Jag saknar Linn som sitter i Deje, för hon fick mig att komma på fötter igen när jag verkligen var nere, så nere har jag aldrig varit. Hon lärde mig även att dricka te ;) Jag saknar även min homie Allex - Sommaren 09 var vår sommar tror jag faktiskt. Sthlm hit & Lässre dit - härj överallt, på Roberts altan & grejer. Det va stek. & Cissi som inte kommer hem från Thailand för ens 18 april, vilket är oändligt långt bort om man tänker efter. Jag saknar Amanda, som man haft så grymt kul med genom alla år, men som nu fått en älskling att bry sig om. Jag är stolt, tänker inte ta det ifrån henne. Jag saknar även lyckan man kände, bara för något år sedan. Jag vill vara lycklig så det riktigt syns om en. Ibland känns det som man skrattar, men vet inte åt vad. Blicken är tom. Jag saknar även materiella saker, som kommer från jobb & även kallas pengar. Har varken pengar eller jobb =/ men jag gråter inte. Inte än.



Nathalie

2 kommentarer:

  1. Fan Natha, jag blir ju nästan ledsen när jag läser detta :( Upp på benen nu. Den 20 blir det röj som aldrig förr! :D

    SvaraRadera