tisdag 30 mars 2010

Got to keep my head held high

23:
yess,, Ännu ett tag sen jag bloggade. Närmare bestämt i Söndags. Och jaaa, vad har hänt sedan dess? JO, i söndags var jag & kikade på kissemissorna, och stannade där över natten hos "Wobban", dom var söta. I Måndags blev det aldrig något möte i stan, så jag dejtade Josefin istället. Blev en kaffe & lite skitsnack på Waynes. Sandra kom en sväng också, men fick springa efter 28 min för att hinna med bussen. Efter det bar det av mot äventyr, nämligen att slänga allt jävla skräp Josefin samlat på sig i förrådet , kan säga att det var en hel jävla del. Ah gjorde lite båtar i en jätteplö som var vid sopsorteringen, med 9 vin boxar. FINT =) Efter det blev det snabba puckar in på Ica Wallinders & sen hem till henne och laga tacos.! Japps. Det var väl de vi gjorde. Kollade på tv, gjorde en slinga i mitt hår (HAHAHA) och sen jaa.. Film. Ah. That´s it.

Idag har jag & Josefin varit och kolla ifall Pluffsi,Tuffsi & Muppsi hade vuxit något, men icke. Fick bli att dricka en kopp kaffe, gå ut med kalven i skogen & sen stressa hem för att möta Allexandra som hävdade att hon var framme. Stressa som djur och väl framme hos Josefin så hade hon inte ens lämnat Molkom typ. Satt vi där och väntade på Amanda från halv två till fem typ. haha. Åt Ballerina Kladdkaka & te & spelade TP & nått annat märkligt frågesportspel. Ingen vann, eller hur Allex? Avslutade aldrig något spel så vi slapp se Josefin vinna (hon var nära på båda spel) HAHAHA. Neej, men man kanske skulle skulle sova? btw, fick veta världens äckligaste sak som jag var med om när jag var barn. alltså finns inget äckligare. Inte konstigt att jag glömt det, måste ha förträngt det. USCH. Äckliga,äckliga barn. Jag vet en som aldrig mer doppar huvudet när ja badar i sjöar iaf! :O


Imorn ska jag på dejt ;) haha. Varför är det så komiskt att säga det för tro? Aja, what ever. "Dejt" får man väl säga. Kaffe , I hope ? ;D


Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar