onsdag 31 mars 2010

Allex

Okej. Jag tog det som en pik. Rätt i röven. Så nu , Allexandra, ska jag tillägna detta inlägg till dig, som ska bli både nya & gamla testamentet långt, på tal om bibel. Så vad har hänt idag ? vaknade imorse av att mamma tyckte de var "dags" att gå upp. Kollade på klockan, alldeles för tidigt men när hon fråga om vi skulle dricka kaffe var jag klarvaken på tre rosa. Upp, drack kaffe med henne & gled omrking i cyber världen med mina två koppar kaffe (råkade hälla mjölk i mammas kopp av ren vana så ah, fick två bli två koppar). Kikade in på platsbanken, inget nytt, kollade runt på annat, självklart facebook & lite bilddagboken. ja, jag vet. Fjårtiz sidor, men va fan kan alla andra kan jag med. & Blogga på köpet. Massa fjårtiz. Gött det.

Efter kaffet blev det solning i vårt halv-halv solarie. Haha. Tar två timmar att sola hela kroppen, men de vare värt HAHA :D Efter det blev det en dusch & sen springa till mat&muffin för att möta upp Olson. Trevlig & gratis (:O) kaffe där & sen vandra jag omkring i stan själv - vilket jag hatar eftersom jag är patetisk när jag är själv ;) hahaha. Väntade på Sandra till starx efter fyra, då hon kom till Waynes (självklart) & det blev en kaffe med påtår. :D MUMS! :D jag vet inte varför jag har dille på kaffe faktiskt. Egentligen är det väl inte så gott? HAHA jo de är det =)

Efter det gick jag hem, hjälpte mamma att plocka ner studion som utlovat & sen. ah.. inget :D hah. Så värdelöst, kunde egentligen följt med Sandra hem, men icke.:p

Josefin slutade 20:00, så hon kom bort till mig strax innan halv så gick vi runt på världens promenad. Snackade om allt möjligt, bland annat om helgens planer, som även Allex deltog i på sms ;) Så, nu vet vi eventuellt vilka som ska med. Kanske ska ta upp det med dom snart, elelr vad säger du Allex? //btw, Allex, nu flyter allt samman(msnkonversation)// Hmm. ah, iaf. Efter det gick jag hem igen. Och nu sitter jag här. fan, detta blev ju inte långt. Men du klagade på mina korta inlägg ;P haha. :D och varför de va många korta var för att diskret komma ikapp dig ;) & mer än detta har jag inte att leverera just nu. Tyvärr. Eller? öhm.

Vad händer imorn? Imorn ska jag till bolaget. Det är nämligen stängt lånfredag, öppet lördag som vanlig lördag (10-15), som vanligt stängt söndag & även stängt måndag! Så, gubbar, vi måste bunkra upp IMORN för att klara oss. Vem vet, bolaget kanske stänger ner abrupt för evigt :P TÄNK OM?! Aha. Då vet jag någon/några som inte kommer klara sig. Alkohol förbud - hur skulle Sverige se ut då? Midsommar utan midsommarsupen, julen utan julsupen, påsk utan påsksupen.. Ah, du vet vettu. Uppror utan dess like ;)


Elmia. vadan detta Eeeeeeeelmia? Jag vill dit jag med, bara för att liksom. Eller ja, mest för att jag inte kommer ha nått annat för mig på fredagen eftersom Allex har beslutsångest till max och kunde inte bestämma vilken dag vi skulle ha krogluderkväll. Så, de blev lördag endå! Ah . . . fan nu äre tomt igen. Men de är inte någon som har mega lust att köra bort dit på fredag gratis? HAHAHAHAHA - kan ju alltid testa ;) haha. Aja. Men vet ni vad? Jag ska slagga, mor kommer tidigt imorn och väcker mig & det gör ju ingen lycklig direkt ;C


Vi höres, olrajtiho?! Gött det. jag ringer dig så hörs vi


CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar