onsdag 31 mars 2010

ojojoj

Varför detta flängande med linne & hotpants? Som nu, 23:52(31mars) springer Allexandra Tellfors ut i bara mässingen för att flytta bilen? Vem kom utanför nu som du var tvungen att fläscha arslet för? En säker källa kan även bekräfta detta egendomliga beteende med ett bildbevis ifrån vardagsrummet. Skrämmande men sant.

Dock fick jag inte skriva detta förrigår så jag skriver det helt enkelt idag istället.




"allex's säger:
eller för hus fest
HAHAHA..
det är ju GAMMLA personer där !
hon bangar inte.
Take my broken wings säger:
HAHAHAHA "





1 april Gjordes inte så värst mycket. Eller jo det gjorde det ju! Mitt minne = guldfisk minne =) Ah, Mötte Emelie & Sara i staden. Skulle även vart en Lanz med men hon dök inte upp pga sina anledningar ( :/ ) Blev bolaget & sen kaffe på Waynes ^^ Efter det sprang jag bort och mötte Kissan vid tåget, tog väskan som min syster skulle ha och gick hem. Efter det satt jag vid datoret och gjorde absolut inget vettigt, sen ut och sprang med syster i 25 min & sen hem till Emelie där det väntades 3,5or & mysigt sällskap! Verkligen värt cykelturen :)



I miss you boo , I Really do :/



Nu är det den 2 april och jag väntar på besked om när & IFALL vi kan korka upp något idag. Haha familjen gick precis utanför dörren:

"Ah Nathalie, inte ett jävla massa supande bös-ställe, eller som du & Allex sa - Krogluderkväll!"



CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar