måndag 22 mars 2010

Kattvakt

Kom vi ens fram till något vettigt igår kväll? Don´t think so. No. Menmen, whatever.

Fantastiskt vilken dryg dag det har varit idag. Det som förgyllt dagen hittils är väl att Josefin kom på en kopp te innan hon drog iväg på dejten ;) Aop. Efter det har jag bara suttit och stirrat på dataskärmen. Lagt upp en jävla massa bilder överallt. Haha. Finns dock vissa bilder ja inte lagt ut i respekt mot andra. Jag som annars brukar sakna respekt i kroppen ! Otroligt, I know. Men ibland händer det men tro mig, ja kommer inte låta det bli till en vana.

Ikväll är jag kattvakt till Chaplin(a) den lille jäveln! Hon må va söt utseendemässigt men den katten skiter lika illa som en kossa för fan! =) Haha. aja. Ska även vänta ifall ordet "ananass" dyker upp i min inkorg på telefon. Då är det dags att krysta. HAHA!


Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar